Is jouw organisatie gevestigd in de regio Amsterdam en ben je op zoek naar een secretaresse? Kijk dan niet verder! Bestuurssecretaresses, directiesecretaresses, medisch secretaresses en juridisch secretaresses. Wij hebben een groot netwerk aan secretaresses, waardoor we jouw vacature snel weten in te vullen met de juiste kandidaat. Een goede samenwerking met jou als opdrachtgever is van belang voor het uiteindelijke resultaat. Een nieuwe secretaresse! Onze transparante werkwijze en persoonlijke betrokkenheid levert een groot aantal voordelen op. Dit wordt mede bevestigd door onze tevreden opdrachtgevers.
Ook op zoek naar een office manager in Amsterdam? Naast secretariële functies, staan wij ook voor je in de startblokken om jouw ideale office manager te vinden!
Wat doet een secretaresse?
Een secretaresse is een spin in het web. Naast het regelen van veel belangrijke zaken, word je door medewerkers en externe relaties gezien als het eerste aanspreekpunt. Secretariële taken zijn onder meer het afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie, agendabeheer, het voorbereiden van en notuleren tijdens vergaderingen, het ontvangen van gasten, het organiseren van bijeenkomsten en overige administratieve taken.
Werken als secretaresse in Amsterdam?
Ben je op zoek naar een functie als secretaresse in de regio Amsterdam? Dan ben je bij The Office Managers aan het juiste adres! Wij hebben een trouwe kring aan opdrachtgevers waarvoor wij regelmatig werven en vacatures op onze website plaatsen. Bekijk al onze vacatures hier.
Niet al onze vacatures worden (direct) op onze website of op Social Media gepubliceerd. We raden je daarom aan om je zeker bij ons in te schrijven.