Voordat we meteen de diepte induiken, geven we eerst het woord aan de ZZP’ers en interimmers die al met ons samenwerken. Lees hoe andere freelancers en interimmers de samenwerking met ons ervaren.

Hoe de samenwerking met ons van start gaat

Allereerst zorgen we ervoor dat we door onze opdrachtgever goed geïnformeerd zijn over het project of de interim-opdracht. En dan hebben we het over het complete plaatje met succes- en faalfactoren, de scope en het ‘speelveld’.

Welke expertise is nodig? Verwachte doorlooptijd? Met welke software moet je werken Google Suite of juist MS Office? Gehanteerde werkstijl en managementstijl? Wordt er met methodieken zoals IPMA, Agile, LEAN Six Sigma, PRINCE2 gewerkt?

Vul de randvoorwaarden verder maar in.

Blijkt na een grondige screening dat jij toch niet alles in huis hebt om de opdracht juist uit te voeren en een ander wel? Dan zijn we hier natuurlijk gewoon eerlijk over en vertellen we je dat. Alleen op deze manier leggen wij de juiste basis voor de langere termijn.

We zijn partners

In een samenwerking met freelancers, interimmers en ZZP’ers spreken we liever over partnership. Partners respecteren elkaar, zijn transparant naar elkaar, bouwen een band op en vertrouwen elkaar.

Dit mag je van ons verwachten bij een partnership.

  • We zorgen dat je goed geïnformeerd bent over de opdracht, resultaatverwachting, uitdaging en cultuur- of organisatie gebonden dynamiek.
  • We werken met een modelovereenkomst volgens de wet DBA.
  • We dragen het debiteurenrisico… een relaxt gevoel voor jou.
  • We betalen jouw factuur binnen 14 dagen.
  • We houden contact met je. Heb je behoefte aan coaching of sparren? Dan koppelen we je aan een ervaren interimmer uit ons netwerk die voor dezelfde uitdaging heeft gestaan.
  • En vergeet niet: een nieuwe opdracht zonder frustrerende koude acquisitie, dat is ook weleens lekker.

Klaar om onze partner te worden? Stel jezelf aan ons voor.

Op naar een win-win for both of us? Schrijf je in!