Anita Janse

Hallo! Ik ben Anita Janse, sinds 2007 directeur/eigenaar van The Office Managers. Mijn langste en beste werkgever waar ik veel kansen heb gekregen en … naar me heb toegetrokken, was Capgemini. Naast dat ik ook in die periode 3 fantastische kinderen heb gekregen, heb ik rollen vervuld in Education & Training, Marketing en Human Resources, fulltime en parttime.

The Office Managers kwam op mijn pad op een moment dat ik zoekende was naar betere work-life balance. Mijn wens was een uitdagende baan met verantwoording die ik kon combineren met het verzorgen en opvoeden van opgroeiende kinderen. Meer vrijheid in de indeling van mijn tijd.

Van de eigenaar van een executive search bureau, hoorde ik voor het eerst over The Office Managers. Hij vertelde mij dat hij iemand zocht om The Office Managers te leiden. Na wat gesprekken ben ik er in ‘gesprongen’. In het leven moet je soms risico’s nemen.

Op 1 maart 2007 heb ik inderdaad de leiding … én het bedrijf overgenomen. Het echte avontuur in recruitment, werving & selectie was begonnen. Het is een mooi menselijk vak waar ik me iedere dag met enthousiasme voor in wil zetten. Het was een goede ‘sprong’.

“Dankzij onze talenten en vakprofessionals hebben wij bestaansrecht”

T 06 212 631 26
E info@theofficemanagers.nl

E-mail Anita  Bel Anita


Heleen Faas

Heleen Faas

Mijn naam is Heleen Faas en op 1 september 2022 ben ik als Office Manager gestart bij The Office Managers. Ik woon lekker dichtbij, we zijn praktisch buren.

Tot nu toe heb ik meestal aan de andere kant van de werving & selectie gezeten en vond ik vaak een nieuwe baan of interessant uitzendwerk via een bureau. Zo heb ik heel veel werkervaring opgedaan. Ook ben ik, een tijdje geleden alweer, zzp’er geweest, na 7 jaar gewerkt te hebben bij de Publieke Omroep. Het leuke van zzp’er zijn vond ik dat je bij veel bedrijven binnen mag kijken, altijd als geroepen komt en veel leert. Nu fijn in vaste dienst bij een heel gezellig team dat heel hard werkt om mensen aan leuke opdrachten of een geweldige baan te koppelen.

Binnenkort start ik met een verkorte HRM opleiding om meer over dit vak te leren. Als Office Manager heb ik gelukkig al heel veel ervaring en het is fijn dat ik hier meteen op mijn plek zit om het team te ondersteunen en contact maak met opdrachtgevers, sollicitanten en zzp’ers.

In mijn vrije tijd lees ik alles wat los en vast zit, kijk ik graag naar interessante documentaires, films en gaan mijn man en ik graag naar het theater. Mooie reizen maken doen we ook graag. Naast werken ben ik al heel wat jaren vrijwilliger bij mijn tennisvereniging en sinds vorig jaar secretaris van een kerkbestuur.

T 030 878 31 18
E faas@theofficemanagers.nl

E-mail Heleen  Bel Heleen


Karin Sieburgh Sjoerdsma

Karin Sieburgh Sjoerdsma

Hallo! Mijn naam is Karin Sieburgh Sjoerdsma. Op 1 mei 2022 ben ik begonnen bij The Office Managers als medewerker HR en Office Support. Ik heb heel bewust gezocht naar een baan met raakvlakken met HR, omdat ik sinds begin 2022 een HBO Associate Degree Human Resource Management studie doe. The Office Managers volg ik al jaren op LinkedIn en later ook op Instagram. Nu werk ik hier met heel veel plezier en probeer ik mijn gezellige collega’s te ontzorgen bij hun drukke bezigheden.

Ik ben opgeleid als Japankundige en heb lang in het Japanse bedrijfsleven gewerkt. Daarnaast heb ik veel ervaring in andere internationale werkomgevingen zoals de zakenreis- en meeting- en eventwereld.

Door mijn studie en tijdens mijn werkzaamheden bij TOM houd ik me nu bezig met HR gerelateerde zaken: heel interessant en leerzaam om een andere kant van organisaties te leren kennen.

Naast mijn werk geniet ik van tijd doorbrengen en op stap gaan met mijn man, kinderen en vriendinnen. Ik speel tennis en train eens per week met een personal trainer. Daarnaast kun je me veel in de tuin in Hilversum vinden om te tuinieren of te relaxen met een boekje, hapje en drankje.

T 030 878 31 18
E administration@theofficemanagers.nl

E-mail Karin  Bel Karin


Paola Oomen

Paola Oomen online marketeer

Aangenaam! Ik ben Paola Oomen en vanaf februari 2021 werkzaam als Online Marketeer bij The Office Managers.

Bij een start-up in het centrum van Utrecht is mijn marketingavontuur begonnen. Sindsdien heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt binnen online marketing in de breedste zin. Van het schrijven van website teksten tot het bouwen van online advertentiecampagnes in Google Ads. En van het versturen van nieuwsbrieven tot het opstellen en uitvoeren van social media plannen.

Voor The Office Managers houd ik me bezig met het verbeteren van de online vindbaarheid, het beheren van de social media kanalen en Google Ads campagnes. Ik vind het mooi om te zien dat de online campagnes nieuwe opdrachtgevers en kandidaten aantrekken. Sinds begin 2019 combineer ik mijn werk in loondienst met de rol van freelance online marketeer vanuit Paola enlinea. Een heerlijke combinatie die mij nét dat beetje extra vrijheid en energie geeft om elk bedrijf verder te helpen groeien.

Buiten mijn werk kun je me vaak vinden op de golfbaan of in de keuken. Ik ben dan niet alleen bezig met koken, maar verdiep me daarnaast graag in de wijnwereld. En de laatste tijd ben ik ook vaak druk in de weer met mijn Jack Russell pup.