Anita Janse
Hallo! Ik ben Anita Janse, sinds 2007 directeur/eigenaar van The Office Managers. Mijn langste en beste werkgever waar ik veel kansen heb gekregen en … naar me heb toegetrokken, was Capgemini. Naast dat ik ook in die periode 3 fantastische kinderen heb gekregen, heb ik rollen vervuld in Education & Training, Marketing en Human Resources, fulltime en parttime.
The Office Managers kwam op mijn pad op een moment dat ik zoekende was naar betere work-life balance. Mijn wens was een uitdagende baan met verantwoording die ik kon combineren met het verzorgen en opvoeden van opgroeiende kinderen. Meer vrijheid in de indeling van mijn tijd.
Van de eigenaar van een executive search bureau, hoorde ik voor het eerst over The Office Managers. Hij vertelde mij dat hij iemand zocht om The Office Managers te leiden. Na wat gesprekken ben ik er in ‘gesprongen’. In het leven moet je soms risico’s nemen.
Op 1 maart 2007 heb ik inderdaad de leiding … én het bedrijf overgenomen. Het echte avontuur in recruitment, werving & selectie was begonnen. Het is een mooi menselijk vak waar ik me iedere dag met enthousiasme voor in wil zetten. Het was een goede ‘sprong’.
“Dankzij onze talenten en vakprofessionals hebben wij bestaansrecht”
T 06 212 631 26
E info@theofficemanagers.nl
Kim Beerling
Hi! Mijn naam is Kim Beerling. Ik ben in mei 2023 begonnen bij The Office Managers in de functie van Werving en Selectie Consultant. Erg leuk om zowel aan opdrachtgevers kant als aan de zijde van de kandidaten actief te zijn. De dynamiek, het contact met de mensen en het gevoel wanneer we een succesvolle plaatsing hebben gerealiseerd, maakt dat ik blij ben met de overstap naar The Office Managers!
Ik heb mijn ervaring opgedaan in diverse management rollen in Customer Support. Zowel als leidinggevende, maar ook in adviesrollen binnen verschillende organisaties. Kennis en ervaring die ik nu goed kan inzetten bij het adviseren van onze opdrachtgevers en kandidaten!
Ik woon in Amersfoort en geniet van het ‘goede leven’ met mijn twee jongens en man. Varen, lekker eten met vrienden/vriendinnen en hardlopen maken dat ik geniet van het leven! De ruimte en vrijheid binnen mijn functie bij The Office Managers zorgen voor hele fijne combinatie van werk en privé. Neem daarbij hele fijne collega’s en een gezellig team, en het plaatje is compleet!
Leuk om online kennis te maken en ik hoop je een keer te spreken of persoonlijk te ontmoeten!
T 030 878 31 18
E recruitment@theofficemanagers.nl
Natalie Derksen
Hallo, ik ben Natalie Derksen en ik ben op 1 juni 2023 begonnen als Officemanager bij de The Office Managers.
Na jaren gewerkt te hebben als coördinator, managementassistent en officemanager bij verschillende bedrijven die opleidingen aanbieden, vind ik het erg leuk om nu mijn kennis en ervaring toe te passen binnen de werving & selectie branche.
Ik heb vijf jaar met mijn gezin in Zwitserland gewoond. Dit was echt een fantastische ervaring in een prachtige omgeving. Drie jaar geleden zijn we weer teruggekomen in Nederland. We wonen nu in Breukelen, wat ook weer een fijne omgeving is om te wonen. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te wandelen, sporten, varen, een yogales te volgen en ik kijk graag een leuke serie.
T 030 878 31 18
E info@theofficemanagers.nl
Karin Sieburgh Sjoerdsma
Hallo! Mijn naam is Karin Sieburgh Sjoerdsma. Op 1 mei 2022 ben ik begonnen bij The Office Managers als medewerker HR en Office Support. Ik heb heel bewust gezocht naar een baan met raakvlakken met HR, omdat ik sinds begin 2022 een HBO Associate Degree Human Resource Management studie doe. The Office Managers volg ik al jaren op LinkedIn en later ook op Instagram. Nu werk ik hier met heel veel plezier en probeer ik mijn gezellige collega’s te ontzorgen bij hun drukke bezigheden.
Ik ben opgeleid als Japankundige en heb lang in het Japanse bedrijfsleven gewerkt. Daarnaast heb ik veel ervaring in andere internationale werkomgevingen zoals de zakenreis- en meeting- en eventwereld.
Door mijn studie en tijdens mijn werkzaamheden bij TOM houd ik me nu bezig met HR gerelateerde zaken: heel interessant en leerzaam om een andere kant van organisaties te leren kennen.
Naast mijn werk geniet ik van tijd doorbrengen en op stap gaan met mijn man, kinderen en vriendinnen. Ik speel tennis en train eens per week met een personal trainer. Daarnaast kun je me veel in de tuin in Hilversum vinden om te tuinieren of te relaxen met een boekje, hapje en drankje.
T 030 878 31 18
E administration@theofficemanagers.nl
Michelle de Zeeuw
Aangenaam! Ik ben Michelle de Zeeuw en vanaf januari 2025 help ik The Office Managers met online marketing werkzaamheden.
Mijn marketingavontuur begon aan de Erasmus Universiteit, waar ik als recruitmentmarketeer verantwoordelijk was voor het aantrekken van zoveel mogelijk studenten voor de bachelorprogramma’s. Daarna stapte ik over naar de commerciële sector. Inmiddels heb ik bij vier verschillende marketingbureau’s gewerkt en heb bij veel bedrijven een kijkje in de keuken mogen nemen. Mijn specialisatie is Search Engine Marketing (SEA en SEO), en tegenwoordig richt ik me ook op het ontwikkelen van online marketing strategieën voor bedrijven. Sinds begin 2024 werk ik als freelancer onder de naam De Zeeuw Digital Marketing. Dit geeft mij de vrijheid en energie om klanten te helpen, met de expertise die ik door de jaren heen heb opgebouwd.
Bij The Office Managers richt ik me op het verbeteren van de online vindbaarheid en het beheren van de Google Ads campagnes. Het is geweldig om te zien hoeveel impact Google Ads kan hebben op het aantrekken van nieuwe opdrachtgevers en kandidaten.
In mijn vrije tijd ben ik op droge dagen te vinden in een roeiboot of op de racefiets. Op regenachtige dagen ben ik graag thuis, verdiept in een goed boek.