De volledige sollicitatieprocedure uit handen: Werving & Selectie
Werving & Selectie is een van de services van The Office Managers. Als je kiest voor onze werving- en selectiedienst, treedt de door ons geworven kandidaat direct bij jouw bedrijf in dienst. Vaak wordt aangevangen met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor zeven maanden tot één jaar. Die periode benutten jullie om te kijken of jullie dé klik hebben, zowel vakinhoudelijk als qua personality. Jullie gaan dit beiden aan met de intentie om met elkaar een langdurige en fijne samenwerking te hebben.
The Office Managers neemt de volledige werving & selectie voor je uit handen. Meer weten?
Het prijskaartje van werving en selectie
Wat kost nu zo’n werving- en selectietraject? We werken op basis van NO CURE NO PAY met gespreide betaling, deels na proeftijd en een terugkeer- en exclusiviteitkorting. Wil je precies weten waar je aan toe bent? Bel of mail ons gewoon even, we nemen graag de mogelijkheden met je door.
Wij nemen onze jarenlange ervaring als recruitment professionals mee, onze vakinhoudelijke kennis en bedrijfskundige ervaring.
De juiste kandidaat flexibel contract en zonder risico’s: Uitzenden of Detacheren
Uitzend en Detachering zijn de meeste flexibele vorm die wij aanbieden. Alleen de gewerkte uren worden gefactureerd en er is verder geen enkel inleners risico. Wij nemen alle administratieve handelingen van je over, waaronder de benodigde verzekeringen, de afdracht van de loonbelasting, ziek- en betermeldingen en voorlichting aan de flexwerker. Daarnaast is de samenwerking gedurende de eerste zes maanden per dag opzegbaar, mits contractueel anders afgesproken.
The Office Managers regelt alles in samenwerking met een in de uitzendbranche gespecialiseerde partner die de gehele back office voert en juridisch werkgever is. Zij voeren de personeelsadministratie en betalen de salarissen. Dat bespaart veel tijd, vermindert de administratieve last en sluit werkgeversrisico’s uit.
Onze uitzendpartner is NEN4400-1 gecertificeerd, lid van de ABU (Algemene Bond voor Uitzendondernemingen) en ontvangt ieder kwartaal een WKA verklaring via de Belastingdienst. Kortom, een gedegen en betrouwbaar partner.
Tijdelijk kennis en capaciteit flexibel inkopen: ZZP | Freelance | Interim | Virtual Assistance
Als je haast hebt kies je in negen van de tien gevallen voor tijdelijke inkoop van kennis en capaciteit.
Een medewerker heeft zich ziek gemeld met een burn-out, een ander wil zijn aanvullend geboorteverlof opnemen en de volgende is in blijde verwachting. Of je project vereist meer inzet aan capaciteit. Je administratieve processen zijn niet op orde en je eigen medewerkers hebben er geen tijd voor. Je boekhouding is niet bij en je moet je BTW indienen of je moet je cijfers aan HQ rapporteren.
Wat de reden ook is, bel ons! We helpen je en streven ernaar om binnen 48 uur jouw versterking geregeld te hebben.
In de afgelopen jaren hebben wij een groot netwerk opgebouwd bestaande uit betrouwbare, snel schakelende, vakkundige en betrokken ZZP‘ers, interimmers, freelancers en virtual assistants. Of je nu wilt dat iemand bij jou op kantoor of virtual werkt, vanuit huis of ons kantoor, taken overneemt… Je zegt het maar!
Kies je voor de services van The Office Managers? Dan kies je voor een transparante werkwijze, heldere communicatie met alle betrokken partijen niet alleen over de samenwerking, maar óók over de (uur)tarieven en onze opslag.
90% van onze tijdelijke interim aanvragen vullen we binnen 48 uur door heel Nederland in.