Is jouw organisatie gevestigd in de regio Amsterdam en ben je op zoek naar een office manager? Lees dan zeker even verder. Een goede samenwerking tussen The Office Managers en jou als opdrachtgever is van belang voor het uiteindelijke resultaat. Een nieuwe collega! De transparante werkwijze en persoonlijke betrokkenheid levert een groot aantal voordelen op. Dit wordt mede bevestigd door onze tevreden opdrachtgevers.

Wat doet een office manager?

Een office manager is iemand die verantwoordelijk is voor facilitaire, organisatorische en secretariële zaken op een kantoor. In veel gevallen geeft de office manager ook leiding aan het secretariaat. Je bent de spil binnen het bedrijf en draagt zorg voor een soepel verloop binnen het kantoor. Binnen MKB-organisaties is de office manager vaak ondersteunend op het gebied van Finance/Boekhouding en Human Resources/Personeel & Organisatie.

Ook op zoek naar een secretaresse in Amsterdam? Naast officemanager functies, staan wij ook voor je in de startblokken om jouw secretariële functies in te vullen!

Werken als office manager in Amsterdam?

Ben je op zoek naar een functie als office manager in de regio Amsterdam? Dan ben je bij The Office Managers aan het juiste adres! Wij hebben een trouwe kring aan opdrachtgevers waarvoor wij regelmatig werven en vacatures op onze website plaatsen. Bekijk al onze vacatures hier.

Niet al onze vacatures worden (direct) op onze website of op Social Media gepubliceerd. We raden je daarom aan om je zeker bij ons in te schrijven.

Laten we kennismaken