Is jouw organisatie gevestigd in regio Amsterdam en ben je op zoek naar een officemanager? Een goede samenwerking tussen The Office Managers en jou als opdrachtgever is van belang voor het uiteindelijke resultaat. Onze werkwijze is transparant, persoonlijk en resultaatgericht. In Amsterdam hebben wij onder andere officemanagers geplaatst binnen de volgende sectoren: Consultancy, Energie, Juridische diensten, Hospitality, en meer. Internationaal én nationaal.

We begrijpen hoe belangrijk een goede officemanager is voor de continuïteit van jouw organisatie. Daarom selecteren wij alleen kandidaten die niet alleen de juiste ervaring hebben, maar ook passen bij de bedrijfscultuur. Dat doen we al sinds 1993, toen een officemanager nog niet zo’n bekende functietitel was in Nederland!

Waarom kiezen voor The Office Managers?

  • Gespecialiseerd in office professionals (officemanagers, secretaresses, management assistants, personal assistants (PA))
  • Sterk netwerk in Amsterdam en omgeving
  • Snel kandidaten voorstellen (vaak binnen 48 uur bij interim of flex)
  • Toegang tot een range aan competentietesten, taalvaardigheidstoetsen, assessments en coaching
  • Transparante en persoonlijke samenwerking
  • Zowel tijdelijke (flex/uitzenden en interim) als vaste invulling mogelijk

Meer weten over onze werkwijze? Bekijk hoe wij werken.

Vacature Officemanager Amsterdam bij ons uitzetten?

Wil je een vacature uitzetten voor een officemanager in de regio Amsterdam? Wij nemen het hele recruitmentproces uit handen: van het opstellen van de vacature tot en met de selectie van de juiste kandidaat. Je ontvangt alleen passende profielen, zorgvuldig gescreend door onze recruiters. En velen kennen we al…

Neem direct contact met ons op en bespreek jouw wensen.

Wat doet een officemanager?

Een officemanager is de spil binnen het bedrijf en draagt zorg voor een soepel verloop binnen het kantoor. Taken kunnen zijn:

  • Managementondersteuning binnen aan een team of directieleden
  • Aansturen van secretariaat en facilitaire dienst
  • Organiseren van interne processen en events
  • Ondersteunen op het gebied van HR en Finance
  • Fungeren als aanspreekpunt voor collega’s, stakeholders en leveranciers

In het MKB is de officemanager vaak multifunctioneel inzetbaar en essentieel voor de dagelijkse operatie.

Ben je ook op zoek naar een secretaresse in Amsterdam? Naast officemanager functies, staan wij ook voor je in de startblokken om jouw secretariële functies in te vullen.

Op zoek naar een baan als officemanager in Amsterdam?

Ben jij zelf een ervaren office professional en zoek je een vacature als officemanager in de regio Amsterdam? Dan ben je bij The Office Managers aan het juiste adres! Wij werken samen met toonaangevende werkgevers in de regio en hebben een trouwe kring aan opdrachtgevers waar wij regelmatig voor werven. Niet al onze vacatures worden (direct) online gezet. Schrijf je daarom in of neem contact met ons op.

Neem contact met ons op

Wil je meer weten over de mogelijkheden of direct een officemanager vinden voor jouw organisatie in Amsterdam? Neem contact op!
info@theofficemanagers.nl
030 878 3118

Laten we kennismaken Meld je aan voor onze talentpool