Tijdelijke interim ondersteuning: Interim | ZZP | Freelance | Detachering

Op bepaalde momenten kun je wel wat extra hulp gebruiken. Tijdelijke interim ondersteuning kan hierbij de oplossing zijn. Gaat je officemanager met zwangerschapsverlof? Is je Personal Assistant met vakantie? Is je Management Assistent langdurig afwezig? Heb je iemand nodig die structuur aanbrengt binnen je backoffice? Of heb je behoefte aan een Projectsecretaresse (PMO-er)? Allemaal situaties waarbij jij wel wat extra hulp van een interim professional kunt gebruiken. In dat geval zorgen we voor een professional die snel is ingewerkt en de gehele periode beschikbaar is. Wij hebben speciale aandacht voor zwangerschapsverlof.

The Office Managers helpt je graag verder! We hebben een groot netwerk en kennen de beste professionals uit het vak. Deze professionals hebben vaak al eerder voor ons gewerkt. Ze kunnen snel schakelen en zijn flexibel. Dus heb jij geen tijd of energie om snel tijdelijke interim ondersteuning te regelen? Neem dan contact met ons op, zodat wij het hele proces van je kunnen overnemen. Van het eerste contact met de kandidaten tot aan de juiste match.

Wij hebben ervaring in verschillende vakgebieden, zoals officemanagement, project management, finance, administratie, HR, marketing, communicatie en sales.

Geen zorgen over de Wet DBA – wij regelen het

We begrijpen dat de Wet DBA vragen kan oproepen bij tijdelijke inzet van professionals. Geen zorgen, The Office Managers zorgt ervoor dat alles juridisch klopt en volgens de juiste voorwaarden verloopt.

Mocht een samenwerking vanwege de Wet DBA niet mogelijk zijn, dan bieden we altijd een alternatief via detachering, flex of uitzenden. Zo kun jij zonder risico’s of administratieve rompslomp tijdelijk extra ondersteuning inschakelen. Wij regelen het contractuele en juridische gedeelte, zodat jij je kunt richten op wat echt belangrijk is: de continuïteit binnen je organisatie.

Voordelen van samenwerken met The Office Managers:

  • Snel schakelen vanwege de korte lijnen.
  • Binnen 48 uur je aanvraag succesvol ingevuld.
  • Transparante werkwijze.
  • Wij hanteren scherpe tarieven.
  • Goede bereikbaarheid, ook ’s avonds.

Hebben we je nog niet overtuigd? Lees dan de reviews van onze andere opdrachtgevers en ontdek hoe zij de samenwerking met ons ervaren. Wij kunnen niet wachten om voor je aan de slag te gaan en komen graag bij je langs voor een persoonlijke kennismaking.

Mail ons

Voordelen

Wat levert een samenwerking met The Office Managers je op?

Reviews

Enkele tevreden opdrachtgevers aan het woord, zodat je een goed beeld krijgt van onze werkwijze.

Services

Kies de oplossing die bij jou past, zoals werving en selectie, uitzenden of op flexibele basis.