Benieuwd naar onze interim opdrachten? Stel jezelf aan ons voor…
Wij, The Office Managers, staan te popelen om met jou samen te werken op interim-basis. Het enige dat jij nu hoeft te doen is ons je cv te mailen met een omschrijving van je (interim) projecten met jouw skills, ervaring en specialisatie.
Daarnaast krijgen we ook heel graag antwoord op de vragen:
- Wanneer sta jij in je kracht?
- Van welk type projecten krijg je energie?
- Wat neem je mee?
- Voor welke interim projecten mogen we je desnoods ’s nachts bellen… Niet dat we dat zullen doen, hoor ;-).
Neem ook je randvoorwaarden mee die privé voor jou belangrijk zijn. Informeer ons over het min/max aantal uren dat je kunt en wilt werken. Je maximale reisafstand. En een indicatie van jouw tarief. Kortom, schets voor ons het complete plaatje zodat wij precies weten welke interim opdrachten bij je passen. Liever telefonisch of via video jouw cv en expertise toelichten? Bel ons of nodig één van ons uit voor een videocall.
Wet DBA: wij regelen het voor je
We snappen dat de Wet DBA vragen kan oproepen bij zzp’ers en freelancers. Geen zorgen, wij zorgen ervoor dat alles juridisch goed geregeld is en dat je volgens de juiste voorwaarden aan de slag gaat. Mocht de Wet DBA toch een obstakel vormen? Dan zijn we je graag van dienst met onze flex/detachering services. Zo kun jij je volledig focussen op je opdracht, terwijl wij de administratieve kant uit handen nemen.
Voor je het weet, heb je jouw eerste interim opdracht via ons
Als we jouw plaatje compleet hebben, kunnen we snel schakelen bij een projectaanvraag. En als wij snel zeggen, dan bedoelen we héél snel. Aan onze opdrachtgevers beloven wij binnen 48 uur hun interim-opdracht in te vullen. Dat lukt ons bij 90% van de aanvragen.
Wacht niet langer en stel jezelf aan ons voor.