Professionele Office ondersteuning nodig, maar je weet nog niet hoe en in welke vorm? The Office Managers denkt graag met je mee!

Werving & Selectie

De volledige sollicitatieprocedure uit handen

Bij werving en selectie is er sprake van een directe indiensttreding van de kandidaat bij de opdrachtgever vaak op basis van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. De intentie is om met elkaar een langdurige samenwerking aan te gaan.

The Office Managers verzorgt de complete Werving & Selectie, de kandidaat presentaties, advies rondom af te nemen assessments en begeleiding in de contractfase. Ons werk blijft tenslotte mensenwerk.

Wij nemen onze jarenlange ervaring als recruitment professionals mee, onze vakinhoudelijke kennis en bedrijfskundige ervaring. Daarnaast hanteren wij een marktconforme Werving & Selectie fee en exclusiviteitskorting en dit alles op basis van no cure – no pay!

Payroll / Uitzenden

De juist kandidaat zonder risico’s en loonadministratie

De meest flexibele vorm die wij aanbieden. Alleen de gewerkte uren worden gefactureerd en er is verder geen enkel inlenersrisico. Alle administratieve handelingen worden overgenomen, waaronder de benodigde verzekeringen, de afdracht van de loonbelasting, ziek- en betermeldingen en voorlichting aan de flexwerkers. Daarnaast is de samenwerking gedurende de eerste 6 maanden per dag opzegbaar, mits contractueel anders afgesproken.

The Office Managers regelt hierbij alles in samenwerking met een in onze branche gespecialiseerde payroll organisatie die de gehele back office voert en juridisch werkgever is. Zij voeren de personeelsadministratie en betalen de salarissen. Dat bespaart veel tijd, vermindert de administratieve last en sluit werkgeversrisico’s uit.

Onze payroll partner is NEN4400-1 gecertificeerd, lid van de ABU (Algemene Bond voor Uitzendondernemingen) en ontvangt het ieder kwartaal een WKA verklaring via de Belastingdienst. Een gedegen en betrouwbare partner.

ZZP / Freelance / Interim / Tijdelijk / Detachering

Kennis flexibel inkopen

Office Manager met zwangerschapsverlof? Personal Assistant (PA) met vakantie? Managementassistente langdurig afwezig? Een Projectsecretaresse (PMO-er) nodig?

Wij helpen je graag verder! Via ons netwerk weet je welke ZZP-er/interimmer je in huis haalt. We kennen de besten uit het vak. Ze hebben vaak al eerder voor ons gewerkt, kunnen snel schakelen en zijn flexibel. 90% van onze interim / tijdelijke aanvragen vullen we binnen 48 uur in door heel Nederland.

The Office Managers kiest voor een transparante, heldere communicatie met alle betrokken partijen, niet alleen over de samenwerking, maar ook over de (uur)tarieven en onze opslag.