Voordelen van een samenwerking met The Office Managers:

  • Vast aanspreekpunt … korte lijnen, snel schakelen!
  • Opstellen wervende vacaturetekst … een vak apart!
  • Zichtbaarheid op precies de juiste wervingskanalen … recht in het hart van de doelgroep!
  • Opzet Social Media campagne … directe link met duizenden professionals!
  • Professioneel interview …  lettend op persoonlijkheid en capaciteiten!
  • No cure / no pay … dus geen enkel risico!
  • Free take-over na flex of interim inzet … iedereen blij!
  • Korting op search fee bij exclusiviteit … mooi meegenomen!
  • Uitzenden, Interim of virtual assistance … flexibel in tijden van pieken of zieken!
  • Ruime openingstijden en goede bereikbaarheid (werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur) … net wat jou het beste uitkomt!

Wat levert samenwerken met The Office Managers jou op?

Stap 1: Het plaatje moet helder zijn…

Voordat we gaan samenwerken, is het natuurlijk van belang dat wij elkaar kennen. Weten wat we aan elkaar hebben. Zodat jij begrijpt wat de voordelen zijn van een samenwerking met The Office Managers. En natuurlijk zodat wij weten wat jij van ons verwacht. Daarom starten we altijd met een goed gesprek, liefst face-to-face en bij jullie op kantoor. We vragen jullie tijdens dit gesprek het hemd van het lijf…

‘Wie zijn jullie als organisatie? Hoe is deze vacature ontstaan? Hoe is je team of bedrijf samengesteld? Wat zijn de uitdagingen binnen de branche? Wat is jullie succesfactor? En wat is de cultuur binnen je team of bedrijf? Welke taken gaat de nieuwe medewerker uitvoeren? Welke kwaliteiten en talenten moet iemand meebrengen?’

Zodra we dat plaatje helder hebben, informeren we jullie over het proces. We spreken samen de doorlooptijd af en niet te vergeten willen we weten welke service jullie kiezen: werving & selectie, detachering, interim of uitzenden of op afstand: virtual assistance. En natuurlijk bevestigen wij de afspraken.

Stap 2: Tijd voor actie…

Zodra het plaatje compleet is, is het tijd voor actie en gaan we aan de slag voor jullie.

  • Het geschetste profiel wordt door onze online marketeer omgezet in een wervende vacaturetekst. Deze zetten we natuurlijk uit op onze eigen website.
  • De vervolgstap is het inrichten van de online campagnes die haarfijn zijn afgestemd op de functie én branche. Dit alles zodat we het hart van de doelgroep bereiken.
  • We mailen en bellen kandidaten uit onze database. Wie kennen we? Wie hebben we onlangs nog gesproken?
  • Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat wij de perfecte kandidaat nog niet kennen, dus gaan we naar hem/haar op zoek middels sourcing of hunting. 

Stap 3: De selectie…

  • Is er een match op het eerste oog? Dan gaan we de diepte in met de kandidaat. We nemen een diepgaand interview af, met of zonder taaltoetsen of assessment, via een videocall of face-to-face afspraak. Is het een perfect fit? Dan stellen we deze kandidaat aan je voor. In elke procedure stellen we de vier beste kandidaten aan je voor. Waarom ‘maar’ vier? Je huurt ons ook in om tijd te besparen, niet waar?
  • We bespreken met elkaar de voorgelegde cv’s, geven ons advies en regelen een kennismaking voor je met één of meerder kandidaten.

Stap 4: De eindfase…

  • We begeleiden je bij je keuze als het een close finish is.
  • Heb je de knoop doorgehakt en weet je precies wie je aan wilt nemen? Dan stellen wij of jullie de arbeidsovereenkomst op, passend bij de gekozen vorm van samenwerking. Dat kan zijn: directe onboarding bij jullie, interim of virtual assistance overeenkomst of plaatsingsbevestiging bij uitzenden.

De prijs

En wat kost het? We werken op basis van NO CURE NO PAY met gespreide betaling. Dit houdt in dat er een deel na de proeftijd in rekening wordt gebracht en een terugkeer- en exclusiviteitkorting en schappelijke uitzendtarieven. Wil je het precies weten? Bel of mail ons gewoon even, we nemen graag de mogelijkheden met je door.

  • De juiste persoon op de juiste plek, het blijft mensenwerk. Voor interim of vast.
Ook samenwerken?